Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

عجب سوالی!

یه سوال بزرگ! 

  

نخندیا , خب خیلی بزرگه واسه من! 

 

 شما ترجیح میدید با کسی باشید که دوستتون داره یا کسی که دوستش دارید؟  

  البته می دونم اگه عشق دوطرفه باشه خیلی بهتره ولی اگه دوطرفه نبود و اون حسابی کشته و مرده شما بود ولی شما فقط دوستش داشتید چه کار می کردید؟ فرض کنید خودتون هم کشته ومرده یه نفر دیگه هستید ولی اون هم فقط شما رو دوست داره (در حد کم).  

 

حالا شما اولی رو ترجیح می دید یا دومی؟!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام ، ببخشید داشتم فضولی می کردم چندتا از ارشیو رو خوندم این پست "یه سوال بزرگ! " رو دیدم .
سوالت خاطرهامو زنده کرد ، همینقدر بگم من کسی رو که دوسش داشتم رو انتخاب کردم و دل کسی که دوستم داره رو شکستم (کاش منو ببخشه! ) ، بعد از یک مدتی کسی که دوسش داشتم دل منو شکست (بخشیدمش)

سمیرا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

خوب دو حالتش قشنگه -ولی من بیشتر دوست دارم کسی رو دوست داشته باشم ولی طرفم خبر نداشته باشه-و گاهی اوقات هم کسی منو دوست داشته باشه و من غرورشو بشکنمو بهش بگم نه حتی اگه دوستش داشته باشم قشنگه نه

نه سمیرا جون . فکر می کنم نظرت خیلی احمقانه هست . البته ببخشید ولی زندگی رو اصلا جدی نمی گیری و حتی دوست داشتن رو . شایدم یه جورایی مثل من از عشق می ترسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد