Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

دیدی چه بی رحمه؟!

  

 

متن دوتا آهنگ جدید از مهدی مقدم : 

 

پیشنهاد می کنم کلیپ تصویریشو هم ببینید. تو این آهنگ اولی قیافش بامزه شده (با اون کراواتش... خدایی بهش میاد!)  

 

آهنگ دومی هم جالبه, روی یه کلک چوبی نشسته و می خونه! من که یاد ترانه (گل یخ) شهرام کاشانی افتادم! آخه مثل دیوونه ها شده... یه جورایی دل آدم واسش می سوزه... 

 

 

پشت شیشه 

 

دیگه هر روز و هر شب , لب پیمونه بر لب

مثل دیوونه ها صد بار میام تا پشت شیشه

دیگه تنهاترین تنهاترینم تا همیشه

دلای عاشق و روزای آبی

همه رفتن ,همه مردن تو خوابی

می موندم پا به پات هر جور می خواستی

برو که بی وفایی راستی راستی

میاد اون روزگاری که دلتنگ بهاری

ولی بی عشق من تو عاقبت تنها می مونی

می مونه یاد من تو قلب سنگت یادگاری 

 

××××××××××××××  

ظالم ...  Cruel 

 

ای دل بی یارم ,تنها کس و کارم

دیدی ازم دل کند اونکه دوستش دارم

اونکه یه عمری بود غصشو می خوردم

دیدی چه راحت گفت من تو دلش مردم

ای دل غمدیدم , دیدی چه بی رحمه!

معنی احساسو , دیدی نمی فهمه!

رفت و شدم تنها , اما

خوب می دونم نیست اون تنها

من دیگه از امشب هر شب

مهمونی دارم با غمها

آخ که چقدر تنهام ,سرده چقدر دستام

سر شده صبر من , دست اونو می خوام

ای دل غمدیدم ,دیدی چه بی رحمه!

معنی احساسو ,دیدی نمی فهمه!

رفت و شدم تنها , اما

خوب می دونم نیست اون تنها

من دیگه از امشب هر شب

مهمونی دارم با غمها

 

 

 

پیوست: خیلی وقته هیچ تبصره ایی ننوشتم. آخه متن بدون تبصره هم میشه؟ 

خدایی نه! نمی شه.... بد نیست یه تبصره درست و حسابی بنویسم! راستی می خوام یه تذکره هم بهش اضاف کنم . 

تذکره هم چیز خوبیه .تازه به ذهنم رسیده! 

 

و اما ... 

 

تبصره: اگه کلیپ تصویری تقدیر شادمهر رو دیدید ولی هیچی نفهمیدید خیلی تعجب نکنید . معلوم نیست چی شده!احتمالا دختره مرده و شادمهر خان هم به خاطرش میره جنگ که کشته بشه تا دختره اون دنیا از تنهایی دق نکنه! این نظر من بود. واقعا نمی شه فهمید چی به چیه! 

 

و حالا... 

 

تذکره: جهت یادآوری می گم : امشب شب پنجشنبه هست , پس ... برای غافلگیر کردن اموات , یه فاتحه با صلوات!

عیبی نداره گلم...

  

من و دل دیوونه! 

 

 

 

من و دل دیوونه اینو خوب می دونیم  

 

تو دیگه مال من نیستی! 

 

دلتنگی شبونه, این همه بهونه 

 

تو دیگه مال من نیستی! 

 

از روزی که به سادگی  

  

دل منو شکستی! 

 

تو دیگه مال من نیستی!  

 

تو این دیار بی کسی  

 

تو دیگه مال من نیستی! 

 

بیای به دادم برسی 

 

 من و دل 

 

عیبی نداره باشه! 

 

میمیرم که راهت واشه 

  

عیبی نداره گلم  

 

میرم نباشی دورم 

 

میرم که شاید باید  

 

نمونه پیشم سایت 

 

عیبی نداره میرم قلبمو پس می گیرم  

 

اما بدون من بی تو داغون میشم میمیرم 

 

عیبی نداره ای کاش قلبت واسه من جا داشت  

 

حیف که دلت از سنگه واسه دلم جا تنگه  

 

عیبی نداره احساس نداری ای بی انصاف 

 

اشکام دارن میریزن همینو دلت می خواست!

 

عیبی نداره بازم با بی کسی میسازم  

 

خوبیت به من نمیاد من از تو نمی بازم

دل به پاییز نمی دم

تا زنده ایم , دل به خزون نمی دیم... 

 

   

 

 

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم 


                                       ولی دل به پاییز نسپرده ایم 


چو گلدان خالی، لب پنجره 


                                       پر از خاطرات ترک خورده ایم 

 

اگر داغ دل بود، ما دیده ایم 


                                       اگر خون دل بود، ما خورده ایم 


اگر دل دلیل است، آورده ایم 


                                      اگر داغ شرط است، ما برده ایم 


اگر دشنه دشمنان، گردنیم! 


                                      اگر خنجر دوستان، گرده ایم؟! 


گواهی بخواهید، اینک گواه: 


                                     همین زخمهایی که نشمرده ایم!  

 دلی سربلند و سری سر به زیر 


                                     از این دست، عمری به سر برده ایم  

 

 

 

هر روز تنها تر نشی!

  

                              باید تو را پیدا کنم!

 

  

                           

 

 این متن آهنگه تقدیره که شادمهر عقیلی خونده:

 

  

باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست 

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست 

با اینکه بی تاب منی بازم منو خط می زنی 

باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی 

کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه  

اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه 

دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور  

وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور 

آخر یه شب این گریه ها سوی چشمامو می بره  

عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره  

باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی  

راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی 

پیدات کنم حتی اگه پروازمو پر پر کنی 

محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

 

عجب سوالی!

یه سوال بزرگ! 

  

نخندیا , خب خیلی بزرگه واسه من! 

 

 شما ترجیح میدید با کسی باشید که دوستتون داره یا کسی که دوستش دارید؟  

  البته می دونم اگه عشق دوطرفه باشه خیلی بهتره ولی اگه دوطرفه نبود و اون حسابی کشته و مرده شما بود ولی شما فقط دوستش داشتید چه کار می کردید؟ فرض کنید خودتون هم کشته ومرده یه نفر دیگه هستید ولی اون هم فقط شما رو دوست داره (در حد کم).  

 

حالا شما اولی رو ترجیح می دید یا دومی؟!!!!

 

یه کم خنده!

 یه کم خنده!

 

بامزه!

 

 

 می دونید روش خوشحال کردن خانم ها و آقایون چیه؟  

 

نه؟ خب الان میگم:

 

=> چگونه یک زن را خوشحال کنیم :

برای خوشحال کردن یک زن...
یک مرد فقط نیاز دارد که این موارد باشد :

1. یک دوست

2. یک همدم

3. یک عاشق

4. یک برادر

5. یک پدر

6. یک استاد

7. یک سرآشپز

8. یک الکتریسین

9. یک نجار

10. یک لوله کش

11. یک مکانیک

12. یک متخصص چیدمان داخلی منزل

13. یک متخصص مد

14. یک متخصص علوم جنسی

15. یک متخصص بیماری های زنان

16. یک روانشناس

17. یک دافع آفات

18. یک روانپزشک

19. یک شفا دهنده

20. یک شنونده خوب

21.. یک سازمان دهنده

22. یک پدر خوب

23. خیلی تمیز

24. دلسوز

25. ورزشکار

26. گرم

27. مواظب

28. شجاع

29. باهوش

30. بانمک

31. خلاق

32. مهربان

33. قوی

34. فهمیده

35. بردبار

36. محتاط

37. بلند همت

38. با استعداد

39. پر جرأت

40. مصمم

41. صادق

42. قابل اعتماد

43. پر حرارت

بدون فراموش کردن :

44. تعریف کردن مرتب از او

45. عشق ورزیدن به خرید

46. درستکار بودن

47. بسیار پولدار بودن

48. تنش ایجاد نکردن برای او

49. نگاه نکردن به بقیه دختران

و در همان حال، شما باید :

50. توجه زیادی به او بکنید، و انتظار کمتری برای خود داشته باشید

51. زمان زیادی به او بدهید، مخصوصاً زمان برای خودش

52. اجازه رفتن به مکانهای زیادی را به او بدهید، هیچگاه نگران نباشید او کجا می رود.

بسیار مهم است :

53. هیچگاه فراموش نکنید :

* سالروز تولد
* سالروز ازدواج
* قرارهایی که او می گذارد  

 

  


 
=> چگونه یک مرد را خوشحال کنیم :  


1. تنهاش بذارید!!!!    

 

 

 

تذکر مهم: اینا رو فقط واسه خنده نوشتم .خدایی خوشحال کردن خانم ها خیلی خیلی راحته! فقط کافیه بخواید...ولی واقعا نمی شه فهمید چی یه آقا رو خوشحال می کنه؟!! اینکه تنهاش بذاریم؟ 

 

 

پیوست :آره واقعا... هیچی مثل تنهایی اونا رو خوشحال نمی کنه!

آخرین حرف!

 

 آخرین حرف تو چیست؟!    

 

 

   

 

 

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض 

 

 

صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض 

 

  

یک طرف خاطره ها, یک طرف پنجره ها 

 

 

در همه آوازها , حرف آخر زیباست! 

 

 

آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟ 

 

 

حرف بیداری ماهی , دریاست ... 

 

 

حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست!