Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

هر روز تنها تر نشی!

  

                              باید تو را پیدا کنم!

 

  

                           

 

 این متن آهنگه تقدیره که شادمهر عقیلی خونده:

 

  

باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست 

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست 

با اینکه بی تاب منی بازم منو خط می زنی 

باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی 

کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه  

اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه 

دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور  

وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور 

آخر یه شب این گریه ها سوی چشمامو می بره  

عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره  

باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی  

راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی 

پیدات کنم حتی اگه پروازمو پر پر کنی 

محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com

سلام ... ترانه اش خیلی قشنگه ........... به من هم سر بزن .. بای

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ http://s-shahrokh.blogsky.com

سلام از اهنگ هی شادمهر هم بذار مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد