Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

عیبی نداره گلم...

  

من و دل دیوونه! 

 

 

 

من و دل دیوونه اینو خوب می دونیم  

 

تو دیگه مال من نیستی! 

 

دلتنگی شبونه, این همه بهونه 

 

تو دیگه مال من نیستی! 

 

از روزی که به سادگی  

  

دل منو شکستی! 

 

تو دیگه مال من نیستی!  

 

تو این دیار بی کسی  

 

تو دیگه مال من نیستی! 

 

بیای به دادم برسی 

 

 من و دل 

 

عیبی نداره باشه! 

 

میمیرم که راهت واشه 

  

عیبی نداره گلم  

 

میرم نباشی دورم 

 

میرم که شاید باید  

 

نمونه پیشم سایت 

 

عیبی نداره میرم قلبمو پس می گیرم  

 

اما بدون من بی تو داغون میشم میمیرم 

 

عیبی نداره ای کاش قلبت واسه من جا داشت  

 

حیف که دلت از سنگه واسه دلم جا تنگه  

 

عیبی نداره احساس نداری ای بی انصاف 

 

اشکام دارن میریزن همینو دلت می خواست!

 

عیبی نداره بازم با بی کسی میسازم  

 

خوبیت به من نمیاد من از تو نمی بازم

نظرات 1 + ارسال نظر
ناهید چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://ymath89.blogfa.com

خیلی قشنگ بود اما ادامش کو؟؟؟
من عاشق این آهنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد