Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

دیدی چه بی رحمه؟!

  

 

متن دوتا آهنگ جدید از مهدی مقدم : 

 

پیشنهاد می کنم کلیپ تصویریشو هم ببینید. تو این آهنگ اولی قیافش بامزه شده (با اون کراواتش... خدایی بهش میاد!)  

 

آهنگ دومی هم جالبه, روی یه کلک چوبی نشسته و می خونه! من که یاد ترانه (گل یخ) شهرام کاشانی افتادم! آخه مثل دیوونه ها شده... یه جورایی دل آدم واسش می سوزه... 

 

 

پشت شیشه 

 

دیگه هر روز و هر شب , لب پیمونه بر لب

مثل دیوونه ها صد بار میام تا پشت شیشه

دیگه تنهاترین تنهاترینم تا همیشه

دلای عاشق و روزای آبی

همه رفتن ,همه مردن تو خوابی

می موندم پا به پات هر جور می خواستی

برو که بی وفایی راستی راستی

میاد اون روزگاری که دلتنگ بهاری

ولی بی عشق من تو عاقبت تنها می مونی

می مونه یاد من تو قلب سنگت یادگاری 

 

××××××××××××××  

ظالم ...  Cruel 

 

ای دل بی یارم ,تنها کس و کارم

دیدی ازم دل کند اونکه دوستش دارم

اونکه یه عمری بود غصشو می خوردم

دیدی چه راحت گفت من تو دلش مردم

ای دل غمدیدم , دیدی چه بی رحمه!

معنی احساسو , دیدی نمی فهمه!

رفت و شدم تنها , اما

خوب می دونم نیست اون تنها

من دیگه از امشب هر شب

مهمونی دارم با غمها

آخ که چقدر تنهام ,سرده چقدر دستام

سر شده صبر من , دست اونو می خوام

ای دل غمدیدم ,دیدی چه بی رحمه!

معنی احساسو ,دیدی نمی فهمه!

رفت و شدم تنها , اما

خوب می دونم نیست اون تنها

من دیگه از امشب هر شب

مهمونی دارم با غمها

 

 

 

پیوست: خیلی وقته هیچ تبصره ایی ننوشتم. آخه متن بدون تبصره هم میشه؟ 

خدایی نه! نمی شه.... بد نیست یه تبصره درست و حسابی بنویسم! راستی می خوام یه تذکره هم بهش اضاف کنم . 

تذکره هم چیز خوبیه .تازه به ذهنم رسیده! 

 

و اما ... 

 

تبصره: اگه کلیپ تصویری تقدیر شادمهر رو دیدید ولی هیچی نفهمیدید خیلی تعجب نکنید . معلوم نیست چی شده!احتمالا دختره مرده و شادمهر خان هم به خاطرش میره جنگ که کشته بشه تا دختره اون دنیا از تنهایی دق نکنه! این نظر من بود. واقعا نمی شه فهمید چی به چیه! 

 

و حالا... 

 

تذکره: جهت یادآوری می گم : امشب شب پنجشنبه هست , پس ... برای غافلگیر کردن اموات , یه فاتحه با صلوات!

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/


سلام وبلاگت واقعا زیباست
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی
فقط نظر یادت نره
راستی اگه برای تبادل لینک یا لوگو موافقی لوگوی وبلاگمو یا لینک به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع! داخل وبلاگت قرار بده بعدش منو خبر کن

سلام ,مرسی آقا رامین - لطف داری!

ولی چطور بهت سر بزنم وقتی می گی ورود دخترا اکیدا ممنوعه؟

آخه دردونه , متاسفانه یا خوشبختانه یه دختره!!!!

بهت سر میزنم و نظرمو در مورد تبادل لینک بهت می گم .

فعلا بای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد