Trust In God

به خدا اعتماد کن !

Trust In God

به خدا اعتماد کن !

من آرومم ، تو تنهایی!

 من آرومم ، تو تنهایی!  

 

 

  

متن ترانه بسیار زیبای "احسان خواجه امیری"  به نام "زشت و زیبا"  : 

 

 

دلیل اینکه آرومم ، امید لمس دستاته

همین لبخند پنهانی کنار لحن گیراته  

 

*

دلیل اینکه تنهایی همین دستای تنهامه

همین دنیای تاریکم همین تردید چشمامه! 

 

*

شبیه حس پژمردن ، دچار شک و بی رنگی

من آرومم ، تو تنهایی ، حقیقت داره دلتنگی 

 

*

هنوزم میشه عاشق شد هنوزم حال من خوبه

ببین دنیا پر از رنگه هنوزم عشق محبوبه  

 

*

تو دلگیری نمی دونی چه رویایی به من دادی

اگه فکر می کنی سردم ، برو رد شو ، تو آزادی 

 

*

نمی دونی چقدر سخته تو پشت نبض دیواری

نمی دونم تو این روزا چه احساسی به من داری  

 

*

نه اینکه سرد و مغرورم نه اینکه دور از احساسم

بذار دست دلم رو شه ، بذار رویا رو بشناسم  

 

*

تموم شهر خوابیدن ، من از فکر تو بیدارم

یه روز می فهمی از چشمام چه احساسی به تو دارم   

  

 

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ 

 

اول : به همه دوستای گلم این عید عزیز رو تبریک می گم . ( نیمه شعبان رو میگم !) 

 

دوم : نمی دونم نوید کجاست؟ نکنه یه وقت توی تنهایی خودش غرق شده باشه !!! ( خدا نکنه

 

سوم : " بی نام " عزیز دیوونگی هم عالمی داره . چرا نباید دیوونه شد؟ انسانیت همیشه هم کارساز نیست و گاهی زیادی واسه آدم غم و غصه میاره با خودش!  

 

چهارم : من خیلی شاد و سرحال و آروم و بی خیالم... نمی دونم به خاطر چیه ! شاید اثرات ورزشه ... آخه دردونه خانم تنبل مدتیه که هر روز میره باشگاه و ورزش می کنه . واقعا خوبه . یه جورایی بهش اعتیاد پیدا کردم .

نظرات 20 + ارسال نظر
یافته ها ودریافته ها پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://ko60.blogsky.com/

سلام انشالله همیشه شاد باشید.

عیدتان هم مبارک

مرسی .عید شما هم مبارک!

joker021 پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.joker021.blogfa.com

سوالی ساده دارم از حضورت من آیا زنده ام وقت ظهورت




میلاد نور مبارک
[گل]


خوب حالا سلام

اول اینکه این نوید کیه زود بگو زود


شوخی کردم به من چه



راستی میری ایروبیک

این joker021 بیچاره داشت طنز مینوشت

ولی دلش شکست

دیگه فعلا نمینویسه

خوب دیگه اینقدر خنگ نیستیم که ندونیم کدوم عید


حالا شما کارت چی شد به سلامتی تونستی به جایی برسونیش



فعلا


به امید سلامی دوباره

سلام . وای نمی دونی نوید کی هست ؟ تو هم می شناسیش! :))

آره میرم ایروبیک .آخی چرا دل جوکر شکسته؟

گفته ها و ناگفته ها پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.ko60.blogsky.com/

سلامی مجدد

ممنونم که سر زدید.
البته این نکته را اشاره کنم. وبلاگ پربار و پرمشتری در بلاگفا دارم ولی چون حس کردم ببیندگان آزادی نوشتاری را از من گرفته اند تصمیم گرفتم بصورت ناشناس و در جای دیگر ناگفته هایم را بگوییم.

سلام . خواهش می کنم .تصمیم خوبی گرفتید . موفق باشید .

مرصاد جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ق.ظ

اول بابت کامنتت ممنون ودوم عزیزبایرامیز مبارک اولسون ...چوخ ساغول .اگه ترجمش جایی اشکال داشتم خودت درستش کن.چون سرسری ترجمش کردم.موفق باشی

سلام . مرسی مرصاد جون . شما استاد من در زبان ترکی هستی حالا چطور میتونم اشکالی توی جمله شما پیدا کنم؟

مرسی . عید شما هم مبارک !

بی نام جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

اسم این آهنگ این نیست. اسمش اینه: حقیقت داره دل تنگی. مال آلبوم زشت و زیبا. از تو بلاگ من کش رفتی؟ حق پخش محفوظه.

نه اسمش "زشت و زیبا " هست مال البوم " سلام آخر" هست . فکر می کنم اینطور باشه . مطمئن نیستم .

ببخشید شما که آدرس وبلاگتو نگذاشتی من چطور می تونم از اونجا کش برم؟ دیروز خودم نوشتمش! :))

الهه جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://myeli.blogsky.com/

عیدت مبارک گلم

سلام گلم . عید تو هم مبارک !

فرید جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ

Hi 2r2une joon
This is a secret msg send only 4 u, try 2 solve what it
means:

LISTEN - TL + MAD - SEN + ICE - CEAD + SUCCESS + YES - CUE + OUT - TESCS.

GIVE ME THE ANSWER IF YOU KNOW
(I know it is too easy )

the answer is : IM ISY SO U .

Is it right?

joker021 جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.joker021.blogfa.com

سلام


میگم اینو که دیگه همه بلوگفا میدونن من پسرم


حالا اینم که حدس میزنم
دیگه مال خودمه یعنی میدونی من از نوشته های شخصیت ها خوب میتونم بهشون پی ببرم


راستی خداییش این چه روشیه که نوید برات نظر گذاشته

حال کردم من که زبانم ضعیفه نمیتونم بفهمم

ولی کاری نداره

این چیزا برا جوکر آب خوردنه

حالا چرا اینقدر فکر میکنی پسرا خنگ تشریف دارن

دلم هم خودم میدونم برا چی شکسته


به امید سلامی دوباره



سلام

اوه . یعنی همه بلاگفا شما رو می شناسن؟

استعداد خوبی داری!

نوید نه ، فرید ! یه کوچولو چشمات ضعیفه ! تازه مگه چه شکالی داره پیام انگلیسی واسم بنویسه؟ من که خیلی این پیام ها رو دوست دارم !

من کی گفتم پسرا خنگ تشریف دارن؟ این تفکر شماست نه من!

خب به من هم بگو برای چی شکسته . قول می دم به هیشکی نگم :)

فرید جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ http://farid71.blogsky.com

تقریبا همونه میشه ولی با یه تغییر کوسولو!!!!!
I MISS YOU
جلب بود؟

اره خیلی جالب بود . جالبیش به این بود که با یه S این جمله به هم ریخته بود . همونطور که با یه S ذهن من بهم ریخته بود!

باور کن اصلا به فکر miss و این حرفا نیستم که نتونستم حدس بزنم جوابش این میشه ! :))

فرید جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ

سنم یه ۲،۳ سالی ازت کوچکترم!!!!!!!!!!!:) :) :) :)

فرید جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ

راستی عیدت مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هوررررا!!!!!!!!!!

فرید جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

خیلی با ذوقی!!!!!!!!:) فعلا . . .

joker021 شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.joker021.blogfa.com

چیکار کنم از دستت


آخه من میخوام با این دخترا کل کل نکم آخرش خودتون یه کار میکنید که من دوباره شروع کنم


میدونی به نظر تو فقط دخترا هستن که احساس دارن و قلبشون میشکنه

ولی نه پسر خوبم هست


بگرد پیدا میکنی

شما د خترا خیلی قدرت حدس زدنتون بالا ست

میدونی چرا چون نمیتونید فکر کامل کنید مجبورید حدس بزنید

مثلا اگه یکی بهتون بگه دوست دارم

پیش خودتون حدس میزنید این همون فرشته رویا هامه که اومده
منو با خودش ببره

بعد میدونی وقتی ما چنین حرفی میزنیم تو دلمون چی میگیم

میگیم ........

نه زشته نمیگم خوب نیست

آره خلاصه وقتی هم که ولتون کنند میگید حدس زده بودم اونی

من میخواستم نبود

دیگه این حرفم برا کم نیاوردن میزنید

حالا من یه چیزی میگم

اگه دخترا باهوش بودن گول ما پسرا رو نمیخوردند

خداییش میگم ما پسرای این دوره هیچ دختری را برا عشق نمیخوایم

فقط برای وقت تلف کردن

اینو خداییش گفتم


ببین به عنوان مثال شما دارید با دوست پسرتون پشت گوشی حرف میزنید خوب خیلی راحت وخیلی معمولی

اما شما که پشت گوشی نیستید حدود 20 نفر دارن به حرفات گوش میدن چون طرف زده روآیفن


بعد که قطع میکنی همه ی اونا با دوست پسرت حدود نیم ساعت حرف زدنتو مسخره میکنند و میخندند

خلاصه حالا برو فکر کن پسرا باهوشند یا دخترا

؛نه زشته نمیگم خوب نیست؛

این یعنی چی؟

خب فکرامو کردم . بازم می گم دخترها باهوشن ! :))))

از شما پسرها هیچی بعید نیست! همینه که آدم به همه پسرها بی اعتماد میشه ! طفلکی یه آدم خوب هم که پیدا میشه فکر می کنیم مثل بقیه هست!

فرید شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

salam. khufi? che khabara
Choose any number below
I will tell about your personality
I will give you answer after your reply
11
22
33
44
55
66
77
88
99
00

Reply is must.

خب معلومه . من عاشق عدد 7 هستم . 77 البته 88 هم بد نیستا!

حالا جوابشو بگو. چه جور شخصیتی دارم/؟ :)

فرید شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

چرا نمی آپی؟ من کم صبرم ها!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):):)

فرید شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ

راستی خواهرم هم مثل تو رشته برق، مخابرات میخونه!!!!

اوه . چه خوب!

نوید شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دردونه جان .
جوکر جان نوید منم قبلا هم با هم آشنا شدیم
دردونه لطف داشت من یک مدتی غایب بودم یادی از من کرد . دردونه مرسی

سلام نوید جان . مرسی که اومدی!

سایه شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://godmother.blogsky.com

سلام دوستم
خوبی؟عید گذشتتون مبارک
اون بیت اوله شعرشو خیلی دوست دارم و کل شعرش یه جورایی غمناکه با ریتمه تند که حس خوبی به آدم میده

سلام دوست عزیزم . عید گذشته شما هم مبارک ! آره موافقم! :)

الهام شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://333ava.blogfa.com

سلام

خوبی؟

پستت خیلی باحال بود...


حالا که گذشته ولی عید توهم مبارک عزیزم...





راستی

باید بگم آره...

از کتاب کیمیاگر بود نوشته پائولو...


پایین متن نوشته بودم که.

سلام عزیزم . پایین متن فقط اسم کتاب رو نوشته بودی نه اسم نویسنده رو ! :)) . بازم مرسی گلم!

فکر می کنم بهتر باشه دوباره کتاب کیمیاگر رو بخونم . :)

دختری با دامن حریر سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

نوید؟ آره؟
این شعره خیلی قشنگه! معمولا وقتی گوش می کنمش بدجور یاد روزای خوشم میفتم! درددونه خانوم در این مورد ورزش هم باهات موافقم! واقعا آدمو شاد میکنه!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد